×
MÜŞTERİ SADAKATİ NASIL SAĞLANIR VE NEDEN ÖNEMLİDİR?
15 Ekim 2021

MÜŞTERİ SADAKATİ NASIL SAĞLANIR VE NEDEN ÖNEMLİDİR?

 Günümüz dünyasında ürün ve hizmetlere erişim imkanının artmasıyla müşteri sadakatinin sağlanması hemen hemen ...

Devamı
ŞİRKET İÇİ EĞİTİMLERİN ÖNEMİ
14 Temmuz 2021

ŞİRKET İÇİ EĞİTİMLERİN ÖNEMİ

Küreselleşen dünya, artan rekabet ortamı ve edinilmesi gereken binlerce bilgi... Günümüzde birçok insan, öğren...

Devamı
UZAKTAN ÇALIŞMAYI KOLAYLAŞTIRACAK DİJİTAL UYGULAMALAR
15 Mayıs 2020

UZAKTAN ÇALIŞMAYI KOLAYLAŞTIRACAK DİJİTAL UYGULAMALAR

UZAKTAN ÇALIŞMAYI KOLAYLAŞTIRACAK DİJİTAL UYGULAMALAR   Yeni tip koronavirüs COVID-19 salgını sonrasında şirketlerin büy&u...

Devamı
DEPARTMAN İNCELEMESİ: PAZARLAMA
02 Şubat 2020

DEPARTMAN İNCELEMESİ: PAZARLAMA

Şirketlerde belki de en çok kafa karışıklığına sebep olan departmanlardan biri; pazarlama departmanıdır. Genellikle “satış” ve &ldq...

Devamı
NEDEN STAJ YAPMALIYIZ?
22 Aralık 2019
ÖNYAZI NEDİR?
10 Aralık 2019

ÖNYAZI NEDİR?

Hepimiz işe alım sürecinin doğal bir parçası olan özgeçmiş hazırlama yolundan geçmişizdir. Özgeçmişimizde y...

Devamı
1 / 8